Pomysł na: paznokcie

Wiosna, hej wiosna! Gdzie jesteś?!


W tym roku wiosna dość nieśmiało do nas przychodzi. Podczas gdy świat jeszcze jest szary i bury, możemy trochę pokolorować swoje życie i pomalować sobie paznokcie!

A dlaczego by nie! Ile z nas ma pełno lakierów do paznokci, najwyższa pora je trochę użyć. Zaszaleć z kolorami, kto nam zabroni?

Nie ma ograniczeń jeśli o to chodzi. Chcesz mieć czerwone jak krew paznokcie, proszę bardzo! Czarne jak noc? Nie ma zastrzeżeń!

Pastele zawsze mogą być na paznokciach, ale najlepsza pora na noszenie ich jest właśnie teraz.















Jak widać rządzić mogą kropki, w najróżniejszych wzorach. Najlepsze jest to, że takie kropki nie jest trudno zrobić, wystarczy zwykła wykałaczka i gotowe.
Oczywiście jeśli ktoś ma zestaw specjalnych pędzli do wykonywania wzorów na paznokciach ma sprawę ułatwioną. Sama zastanawiam się od jakiegoś czasu nad kupieniem takiego zestawu.






























































Jeśli ktoś lubi króliczki to na jego paznokciach też mogą się znaleźć :)

















Wszystkie a nawet i więcej inspiracji możecie znaleźć na pewnej stronie, na którą jak raz się wejdzie to przepadnie się na długie godziny :D
Oczywiście mówię tu o Pinterest. Stronie ma której można znaleźć wszystko.


A Wy jakie macie obecnie paznokcie? Moje są właśnie czarne i w takim kolorze lubię je najbardziej, chociaż tych kolorów na paznokciach to miałam już dużo :)

Share:

7 komentarze

  1. Z nadejściem wiosny też mnie naszła ochota na kolory <3 Bardzo spodobały mi się te granatowo - beżowe kwiaty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Aż spróbuję je zrobić gdy będę zmieniać kolor na paznokciach :D

      Usuń
  2. Te czarne z białymi kwiatkami są najlepsze :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają coś w sobie, mimo, że są takie proste :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio właśnie zrobiłam sobie manicure z użyciem kropeczek :)
    W ogóle słodki ten króliczek na ostatniej fotce i uwielbiam przeglądać Pinterest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super :) A czym robiłaś? Wykałaczką czy specjalnym narzędziem do robienia kropek?
      Ten króliczek wymiata :) Pinterest to czarna dziura internetu :P

      Usuń
  4. super pomysły:) obs za obs?

    kllaudus.blogspot.com

    ps wymieniam sie obserwacjami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)