Muzyczny zapętlacz: 4

Dawno nie było u mnie muzyki, ubolewam nad tym bo muzyka jest ważną częścią mojego życia.



Co najbardziej urzekło mnie w tej piosence trudno jest mi wytłumaczyć. Głosy 3 chłopaków idealnie ze sobą harmonizują, a co najlepsze jest to całkiem nowy zespół. Aż szczęka spada na ziemię.
Może ta zwykłość, może ta harmonia a może ogólny całokształt tej piosenki razem z teledyskiem sprawiły, że odkąd trafiłam na to MV nie mogę przestać zapętlać. 

Teledysk jest inny, ma w sobie to coś. Podoba mi się w nim to, że ujęcia za każdym razem są inne ale płynnie przechodzą z jednego na drugie, opowiadając przy tym jakąś historię.




Niby ten sam zespół ale inne chłopaki i zwrot o 180 stopni jeśli chodzi o muzykę.

Na początku trudno mi było się przekonać do tej piosenki, a teraz wręcz z przyjemnością słucham tych niskich dźwięków, które miło łaskoczą moje bębenki. 

I w tym przypadku wykonanie teledysku otrzymuje ode mnie oklaski.

To by było na tyle, do następnego wpisu :)


Share:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :)